مرتضی جان
اول برو بایوس و گزینه های مصرف انرژی رو دیسیبل کن مثل C1E ،C3 ،C6/C7 و EIST
همچنین یک شات از cpu-z از قسمت cpu بهم بده .
در کل اورکلاک نیاز به مطالعه و یک مقدار تجربه و آزمون خطاست . اگر سیستم اینتل دم دستم بود راحتر کمکت میکردم . به هر حال قدم به قدم میریم جلو .






پاسخ با نقل قول





Bookmarks